Larz Kristerz

God kväll mina godingar, det är Benny som sitter bakom skärmen :D

Idag har det varit första advent och den hoppas jag självklart att ni
har tillbringat framför tv:n och kollat på film, det har jag gjort.


Detta inlägg vill jag tillägna mina stora idoler - Larz Kristerz. Jag vill
gratulera dem till deras fantastiska vinst i Dansbandskampen och det är
ett gäng härliga gubbar kan jag tala om för er. Ska åka och se dem snart
och då hoppas jag självklart på att få komma upp på scenen och hjälpa
dem lite. Det tycker jag att jag är värd efter den telefonräkning som jag
kommer att få, man kan ju säga att det var  jag som fixade vinsten åt dem
igår ;)


Ni missade väl inte att kolla på Reine och Mimmi som gick på Tv4 +?


/ Benny



(Bild: Mina stora idoler)

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Visst var den fin:) haha, ja, fast det var ju ingen mardröm precis.



2008-12-22 @ 16:34:24
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0