Möt vår nya reporter - Benny

Hejsan Benny, välkommen till oss här på Carl-Alfred.

- Goddagens och tack så mycket. Det känns bra att få vara här och
äntligen sätta igång.

Benny, kan du inte berätta lite om dig själv så att våra läsare får
lära känna dig lite bättre?

- Jo, visst kan jag det. Jag heter alltså Benny och bor här på Drottning
Blankas Gymnasieskola. Min ålder brukar förvåna en del människor
då jag ser väldigt ung och fräsch ut, men jag är 237 år gammal. Min
karriär har börjat ta fart och jag ska börja jobba som reporter på
Carl-Alfreds Filmhörna.

Vi är verkligen jätteglada för att du bestämde dig för att börja jobba
hos oss. Hur kommer din närmsta tid att se ut?

- Det är oerhört roligt att få ett sådant här jobb, jag har kollat in bloggen
då och då och att få känna att man äntligen är en del av gemenskapen
känns fantastiskt. Hur min närmsta framtid ser ut är än så länge hemligt,
men jag har fått min egen lilla sida här på bloggen. Ni hittar den under
kategorier med namnet Benny´s place och där kommer allt som jag gör
hamna. Förhoppningsvis kommer våra läsare att tycka om det.

Det kommer de säkert att göra. Men Benny, nu har du väl inte längre tid
att sitta här och prata. Du har massor att göra, så nu får du gå och sätta
lite fart.
-
Jo det har ni rätt i. Jag ska alldeles strax iväg på en filmpremiär och gå på
röda mattan. Förhoppningsvis är min största idol och nära vän där; Achmed
The Dead Terrorist.


Hur det kommer att gå att ha Benny här på Carl-Alfred kan bara tiden
utvisa, men vi tror att han kommer att bidra med en massa bra och
spännande saker här på bloggen.
Givetvis har vi också tagit en bild på Benny, där han drar av sin bästa
pose ;)


(Foto: Jessica Andersson)

Kommentarer
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDA

hahaha snygg han var;) idag har jg vaknat och ätit lunch bara. och sitter nu i en sal vid datorn medan jag har lärarlös lektion i en annan sal egentkligen haha :p

2008-12-02 @ 12:05:16
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha Benny

2008-12-04 @ 13:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0