Vi listar: Bästa julkalendrarna
Här kommer Carl-Alfreds egna lista på de 10 bästa
julkalendrarna under vår levnadstid ;)
Vi har även valt att ta med Trolltider som gjordes 11 år före
vi föddes, att inte nämna den på listan vore inte klokt.
Här kommer listan:
1. Mysteriet på Greveholm (1996)
2. Pelle Svanslös (1997)
3. Trolltider (1979)
4. Sunes Jul (1991)
5. Dieselråttor och Sjömansmöss (2002)
6. LasseMajas Detektivbyrå (2006)
7. Kaspar i Nudådalen (2001)
8. När Karusellerna sover (1998)
9. Ronny och Julia (2000)
10. Jul i Kapernaum (1995)
Vi hoppas att listan är till belåtenhet och att den väcker många
gamla minnen :).
julkalendrarna under vår levnadstid ;)
Vi har även valt att ta med Trolltider som gjordes 11 år före
vi föddes, att inte nämna den på listan vore inte klokt.
Här kommer listan:
1. Mysteriet på Greveholm (1996)
2. Pelle Svanslös (1997)
3. Trolltider (1979)
4. Sunes Jul (1991)
5. Dieselråttor och Sjömansmöss (2002)
6. LasseMajas Detektivbyrå (2006)
7. Kaspar i Nudådalen (2001)
8. När Karusellerna sover (1998)
9. Ronny och Julia (2000)
10. Jul i Kapernaum (1995)
Vi hoppas att listan är till belåtenhet och att den väcker många
gamla minnen :).
Kommentarer
Postat av: Malin Deilert
Jaa. Tycker jag med. Man blir som upprörd.
Aah, julkalendern i år suger!! HAha.
Kram
Postat av: Malin Deilert
Haha, jaa, jag såg det. :)
De borde börja om med dessa julkalendrar igen för de små har itne sett dem och vi vill se dem igen. ;D
Postat av: Jonna
Oh tack tac :D
Postat av: B R O W N S U G A R
Bra lista! årets julkalender suger...
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.
Jag tycker Sunes jul är bäst! Den borde ligga etta.
Trackback