Gabriella Lorentzson - Filmfanatiker

Min vän hur står det till denna regniga morgon?

- Jo det står bra till denna regniga morgon.

Så du är alltså filmfanatiker. Hur många rullar blir det i veckan?

- 33 rullar i veckan blir det. Jag vet att det är mycket, men satsar
man på Guinness Rekordbok så gäller det att ligga i.

Vilken typ av filmer är det du ser?

- Det är alltifrån romantisk komedi till skräck.

Låter spännande, kan du ge oss något bra filmtips?

- Då säger jag mina favoriter som är "Armageddon", "En djävulsk
romans" och "A walk to remember".

Intressanta val, vilka betyg vill du ge dessa filmer?

- Alla får fem popcorn.

Lycka till med rekordet och hoppas du hamnar i boken ;)

- Ja tack så mycket. Jag ska göra mitt bästa.

Nedanför ser ni den alltid lika glada och snälla Gabriella. Vi på Carl-Alfred
tackar henne och kanske dröjer det inte länge innan hon dyker upp här
igen? ;)

Trackback
RSS 2.0