She's the man (2006)

HANDLING

Violas bror Sebastian åker till London och då passar hon på
att ta hans plats på internatskolan. Under tiden hon är utklädd
blir hon kär i hans rumskompis men inser snart att det är fler
än hon som har problem med kärleken.


Frida tycker till :D

Jag visste inte vad jag kunde förvänta mig innan jag såg filmen
men eftersom Amanda Bynes var med i den var förväntningarna
rätt höga. Förväntningarna infriades och jag har aldrig skrattat så
mycket under en film tidigare. Att se Viola (Amanda Bynes) skifta
mellan att vara Sebastian och henne själv är hysteriskt roligt och
hon hamnar i den ena konstiga situationen efter den andra.

Amanda Bynes gör än en gång en otroligt bra skåderspelarinsats
och hon höjer verkligen filmen med sin komiska sida. Det finns
egentligen ingenting som är direkt dåligt med filmen, men det är
ändå ingen fullpoängare. Slutligen vill jag bara säga att filmen
bjuder på en riktigt skrattfest och gillar man komedier ska man
absolut se den här.


Skådespelare: Amanda Bynes, Channing Tatum, Laura Ramsey,
Vinnie Jones, David Cross, Robert Hoffman och Amanda Crew.

Regisserad av: Andy Fickman

Betyget för She's the man:
    


(Klicka på bilden för att se en trailer av filmen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bras idag? :)



Kram

/Linnéa

2009-04-14 @ 17:03:56
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: carro

tack detsamma :)

2009-04-14 @ 18:01:48
URL: http://carole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0