Angelika Forsman - Vår framtida statsminister

God dag Forsman, hur står det till denna förmiddag?
- Det är jättebra med mig, pigg och glad.

När räknar du med att ta över vårt land?
- Har jag inte redan gjort det?

Jo, det är klart att du har. Jag skulle bara se så att du var med.
- Haha.

Tillåter tiden dig att kolla på film?
- Ja då, absolut. Mest såpor.

Vad brukar du kolla på för filmer? Är det någon koppling till politiken, eller
du tänker inte på det så?
- Många filmer kopplar jag till politiken, så blir det ju. Ett exempel på det är
Border Town.

Har du någon favoritfilm, eller någon som du vill tipsa om.
- Borta med vinden, jag älskar den filmen.

Vad handlar den om?
- Det är typ en kärleksfilm, men kriget påverkar deras relation.
Vad skulle du vilja ge den för betyg?
- 4 av 5 popcorn. Den faller på att den är för ledsam för mig.

Tack för att du ville ställa upp och glöm inte att vi röstar på dig när det väl är
dags för val av en ny statsminister.
- Tack kamrater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0