Benny the movie star

Tjabba alla goda och glada, det är er vän Benny som skriver.

Min dag har varit väldigt hektisk och jag har varit med på två
olika filminspelningar större delen av dagen. Man kan väl säga
att det var jag som hade huvudrollen i de båda filmerna och satte
den rätta tuschen om man säger så. Dock kan man inte jämföra
dessa två småproduktioner med de andra som jag har gjort, jag
menar jag har rötterna i Hollywood och alla vet ju att det är lite
andra bullar där.


Snart är jag också färdig med mina svar på alla de frågor som jag
har fått i min alldeles egna spalt. Frågorna blir bara fler och fler för
varje vecka och detta uppskattar jag givetvis väldigt mycket. Tänk att
jag äntligen har lyckats inta Sverige med storm, känner mig nästan
lite som Gudrun...

Tillsist vill jag också bara säga att de två filmerna som gjordes idag, 
kommer att läggas upp här på bloggen inom kort :D

/Benny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0