Nĭ hăo

God morgon mina godingar, det är Benny. Jag har nyss stigit upp och
sitter nu här bakom skärmen och jobbar lite.


Bananflugorna som jag numera bor med skrämmer vettet ur mig och jag
kan lova er att de har gaddat ihop sig mot mig. Hjärnan på de små liven
kan inte vara alltför stora och vad de inte vet är att jag har laddat upp med
vattenballonger. Jag menar skulle de starta anfall mot mig, ja då jädra blir
det krig och jag kommer inte att spara på vattnet. Detta kan låta ganska
hemskt om man är en djurvän som jag, men jag gör allt i min makt för att
försvara mig själv. 
Jag kan riktigt se hur de tittar på mig med sina små ögon och jag känner
på mig att kuppen inte är långt borta. Friends jag ska gå och försöka ta på
mig våtdräkten som jag införskaffade i helgen, nu är det krig...

/Benny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0