Benny is back :)

Hallå mina godingar, Benny is back. Kan ni tänka er att det redan
är ett nytt år?

Jag firade in det nya året i Las Vegas med min gode vän Achmed,
det vet ni väl vem det är? Han hade nämligen en show där med
sina kollegor och efter det bestämde vi oss för att ta lite semester.
Det känns verkligen som att det gjorde susen och Las Vegas var
soft, sicken utsikt och vilka maskiner det fanns där.


Nu är det slut på det roliga och jag är tillbaka på Carl-Alfred. Jag har
fått veta att jag ska stå lite modell i slutet av veckan. Självklart tackar
man inte nej till det och man kan väl säga att jag har en del erfarenhet
på den fronten. Utan att ta i för mycket kan man säga att jag är ett
proffs på det området. Jag får varje dag flera hundra telefonsamtal där
de bönar och ber om att jag ska ställa upp och vara företags ansikte
utåt. Detta finner jag förstås väldigt smickrande, men man kan inte
göra alla till lags.

Innan jag avslutar denna vackra text vill jag bara meddela att jag har
gått och blivit religiös ...

/Benny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0