Pontus Stensson - Engelsman

Hello my friend. Har du haft en bra dag?
- Ja.
Hade du en bra tripp till England?
-
Ja, eller det var lite nervöst för jag har aldrig flugit innan, dessutom flög
jag själv. Jag tyckte det var jätteroligt att flyga, men ändå skittråkigt.
Var du på bio in the UK?
-
Jag var inte på bio, men jag var på en musikal. Sound of music var det
jag såg och det var sjukt små ungar som sjöng sjukt bra. Jag blev lite
avundsjuk på dem måste jag erkänna.

Kollar du mycket på film?

- Ja, det gör jag väl.

Har du någon favorit och varför?

- Disturbia. Den är väldigt bra gjord och handlingen är bra.

Vad vill du ge den för betyg där 5 popcorn är max?

- Då vill jag ge den 5 popcorn.

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag.

- Tack detsamma.


En bild på Pontus kan ni se här under och vi på Carl-Alfred vill tacka honom
för att han ville ställa upp på denna lilla intervju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0