Benny - the handsome man

Ärade vänner, det är er älskade vän Benny som präntar ett litet inlägg igen. Sorgligt nog har jag inte hunnit skriva så värst mycket då jag har haft annat för mig, men jag ska försöka att bättra mig på den fronten.

Om ett par dagar åker jag till Öland för att fira Vickans födelsedag. Som jag har meddelat er tidigare är jag kolossalt nära vän med den kungliga familjen och jag är naturligtvis en självklar gäst på denna lilla tillställelse. Jag kommer förmodligen att ha en väldigt central plats i publiken och jag skulle tippa att jag placeras bakom kungen och gör jag det lovar jag att vinka till er alla.


Nu mina friends ska jag gå kräftgång till det som jag höll på med innan jag bestämde mig för att lämna ett litet avtryck här. Förhoppningsvis hörs vi imorgon igen och då ska jag avslöja en spännande liten hemlighet ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0