Sveriges nationaldag

Ärade hjärtevänner idag är det Sveriges dag och det torde vi alla självklart hedra. Själv ska jag fira med självaste kungafamiljen vilket har blivit en liten tradition på senare år. Brukar alltid klä upp mig vid dessa högtider och jag har faktiskt en egen nationaldräkt som åker fram vid denna tid varje år. Känner dock att den har blivit lite kort i armarna, men det gör nog inte så mycket för Silvias lilla dräkt sitter inte heller helt perfekt. Har ofantliga förhoppningar om att komma med i rutan ikväll och gör jag det lovar jag att flagga.


/ Benny

 

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv. jaaa.. vill se den nuu;) heheh.. vad har du för dig?

2009-06-06 @ 16:24:32
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0