Fråga Benny - vecka 10

Hej!
Kan du åka skidor?

/Filip

Filip, har giraffen lång hals? Jag besitter en oerhörd talang och utan att
ta i för mycket så skulle man kunna säga att jag föddes med skidor på
fötterna.


Benny I love you!

/A

Jag vet, det är du inte ensam om att göra.


Vem vinner melodifestivalen?

/Kristin

Dum fråga, Ugglas är en självklar vinnare.


Lever dina föräldrar?
Har du några syskon?

/Sune

Mina päron är i livet och alla mina 37 syskon lever. Trots att jag inte är äldst
var jag det enda planerade barnet. Ta hand om din familj Sune, det är oerhört
viktigt. Själv har jag lämnat över ansvaret till min mossigaste bror Alfhild.


Jag läste att du och Achmed var ovänner, men hur träffades ni egentligen?

/Carro

Jag vill på inga villkor språka om Achmed och det trodde jag att alla respekterade,
men tydligen inte du klena Carro. Kan du inte läsa eller vad är ditt dilemma?


Har du sett Larz Kristerz på riktigt eller?

/Klas

Men det är klart att jag har, du får läsa på lite mer om mig tycker jag. Tillsist vill
jag bara säga att Klas det rimmar på glas.


Äter du mat eller behöver du inte det?

/Natalie

Men herregud, vad är det med dig egentligen? Tror du jag lever på luft eller?
Jag behöver lika mycket mat som alla andra levande objekt. Kan avslöja att jag
har hakat på den nya mattrenden i Hollywood och du kan ju gissa om man blir
mätt. Man orkar knappt röra sig efteråt och det är ju så det ska vara. Det hela
går ut på att man luktar på maten istället för att äta den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0