Fråga Benny - vecka 40

Här kommer svaren från Benny!

Tjo!
Hur känns det nu när det kommit nya människor till Drottning Blanka?
Saknar du inte de gamla eleverna?
Lev väl!
Kram
/ Erica
Ohoj min kristna vän. Jag har bestämt mig för att inte beblanda mig med de ”nykomna” och jag finner det ohyggligt enerverande när de håller på och pillar på mig hela tiden. Till dem säger jag bara – back off. Självfallet sörjer jag vissa av de gamla lärjungarna omänskligt mycket, men som tur är har jag en del godbitar kvar.

                                              
Har började du din skådespelarkarriär? Vilka filmer har du varit med i och har du spelat in någon ny film på sistone?
/Filmnörden

Vad sällskapligt av dig att lämna ett litet avtryck här hos oss. Min karriär startade långt före jag föddes och min födelse har så gott som varit lika stor och betydelsefull för världen som när Jesus anlände. Mitt crew håller just nu på att skapa en hemsida till mig och där kommer allt som du någonsin har velat veta om Benny att existera. Jag håller på med en filmrulle just nu, men min medverkan i den är hemlig än så länge.

                                             
Hej!
Har du några husdjur??
/ Lisa

Lisa, jag har inte tid för något husdjur. Du får be någon annan att ta hand om dig.

                                              
Tjena!
Har du sett True Blood? Vad tyckte du i så fall?
/”Vampyren”
Är det okej om jag kallar dig Vampy eller? Selvfølgelig har jag sett True Blood, jag menar det är ju en skarsgårdare med. Jag spelade med Alexanders lillebror i ”Patrik 1,5” och därför ingår jag praktiskt taget i familjen Skarsgård. Dock låter det som att du kollar på True Blood av helt andra anledningar - skärpning!!

                                            
Är du spånd inför säsongsstarten av Grey's anatomy?
/My

我說這不是你! Hör av dig när du har lyckats översätta...


                                             
Vad önskar du dig i julklapp?
/ Nilsson

Nilsson, jag önskar mig ingenting då jag är välsignad i mitt liv på många olika sätt. Materiella ting är inget för mig, utan jag lever på godhet och kärlek. Men om du nu tvunget måste veta vad jag önskar mig kan du kontakta mig på [email protected], så skickar jag en lista till dig.


                                              
Vilken är din favoritmaträtt?
Kram Sussi

Jag intar inte föda, det kanske du också borde sluta med…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0