Fråga Benny - vecka 36

Här kommer Bennys svar på era frågor - enjoy!

Har du hittat någon ny tjej i sommar?
/ M

Visst inte M, hunken är ännu ledig om du är villig. Sänd bild och numro till [email protected] så kan det hända att jag kontaktar dig.

Vad ska du göra i helgen?
/ Benjamin

Käre Benjamin i helgen ska jag fara till Bryssel för att uppmuntra bror liten med hejarop i hans lopp. Dessutom ska jag träffa hushållet och babbla lite skit.


Hörde att du hade varit nere och tittat på VM i Berlin, var det ropligt?
/ Linus

Grabben, det stämmer. Känns fabulöst med lojala fans som håller koll på varje litet steg man tar. Det var i högsta grad roligt i Berlin och jag kände mig verkligen hemma i idrottarnas värld. Kan yppa att både TV4 och SVT ville ha mig som expertkommentator i deras kanaler, men jag tackade nej då jag faktiskt var där som privatperson för att heja på bror liten. Linus, jag önskar dig en fortsatt angenäm kväll och hälsa mor din från Benny.


Hur går det med skivan som du skulle spela in, eller var det en singel?
/ Ante

Ante, plattan har stationerats på fruset vatten för tillfället. Nationen inom musikbranschen häpnade över min sagolika stämma och varje gång jag skulle ta ton i studion brast alla i gråt. Visst känns det smickrande, men jag kan inte arbeta på det sättet. Jag lovar att återkomma personligen till dig när allt har börjat rotera igen.


Benny, har du några barn?
/ Nilsson

Nilsson, Nilsson. Går det bra om jag benämner dig herr Nilsson, det hade känts bättre för mig? Har fått denna fråga förr och nej jag har inga yngel och jag är inte villig att adoptera någon för den delen heller. Tror nog att du har det ganska bra där du bor nu, eller har du inte det? Hälsa Pippi och lilla gubben och när du ändå är i farten säg hej till Tommy och Annika med.


Hej Benny! Kul att du är tillbaka :D Vad har du hittat på i sommar?
/ Ronja

Ronja min lilla tös, jag har utfört alldeles för mycket och saker som du bara hade kunnat fantisera om. Du får rätt och slätt vänta på mina memoarer för att få svar på din fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0