Düsseldorf

Guten tag mina älskade hjärtevänner, det är er vän Benny som sitter här och trycker på tangenterna. Har varit en synnerligen dålig bloggare det senaste året, men en massa ting har kommit emellan. Det har varit alltifrån bröllop, filminspelningar och stora events. Jag tog även en lite längre tripp hem till min födelseplats Hum och besökte nära och kära.

 

För stunden befinner jag mig i Düsseldorf och har precis gått av scenen efter att ha provat Erics glaskross. Jag råkade ut för en liten olycka och fick en smula glassplitter i ena synorganet. Ville uttala mig om olyckan här på Carl-Alfred först och försäkra er alla om att jag mår prima innan pressen får nys om det hela.

 

I afton håller vi alla tummar och tår för att den lille libanesen från Kattarp går vidare till finalen på lördag. Självklart kommer jag att befinna mig i arenan och hålla till i Greenroom tillsammans med Chrille Björkman.

 

/ Benny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0