Angelica tipsar om: The Wedding Date (2005)

Good morning folks!
Jag slänger in ett litet tips så här en tidig onsdagsmorgon ;)
lördag klockan 20.00 på TV 4+ kan ni se filmen The Wedding
Date
. I huvudrollerna ser ni bland annat Debra Messing, Dermot
Mulroney och Amy Adams.
Detta är en av mina personliga favoriter och ni få verkligen inte missa
att se den.

Eftersom min vän Bertzon inte har sett filmen (men kommer att sitta
bänkad på lördag) blir det en recension i nästa vecka.

Nu måste jag rusa för vi ska ha internationell ekonomi.

P.S. Filmen är en femma ;)
/Angelica

Kommentarer
Postat av: Sussane

Då får man ta och kolla på den på lördag!

Tack för tipset.

2008-10-22 @ 15:17:03
Postat av: tina

kollade på den i lördags =) var en sån riktigt romantisk och happyending story =) ha ett bra lov tjejer! kramar

2008-10-27 @ 10:16:25
URL: http://msweety.blogg.se/
Postat av: A

älskar den filmen! :D

2008-10-28 @ 21:16:52
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0