Wild Child (2008)

HANDLING

Poppy, som är en rebellisk tonårstjej från Malibu i Kalifornien skickas
av sin far till en strikt privatskola i England. Där får Poppy lära sig om
vett och etikett, om äkta vänskap och kanske också lite om äkta kärlek ...


Angelica tycker till :D

Wild Child är en typisk amerikansk ungdomsfilm och jag måste säga
att jag tyckte den var fantastisk. Jag tycker att filmen är uppbyggd på en
bra historia och den är väldigt rolig, med många komiska scener. Filmen
innehåller många bra skådespelare och jag måste berömma Emma Roberts
som briljerar i sin roll som Poppy. En annan som jag måste lyfta fram i filmen
är Natasha Richardson som är lika fantastisk som vanligt. Lite sorgligt är att
detta blev hennes sista film, då hon tragiskt avled i mars efter en skidolycka.

Tillsist vill jag bara säga att jag tror att Wild Child går hem hos de flesta och
jag tycker absolut att man ska se den om man inte redan har gjort det.


Skådespelare: Emma Roberts, Natasha Richardson, Lexi Ainsworth,
Shelby Young, Johnny Pacar, Aidan Quinn och Alex Pettyfer.

Regisserad av: Nick Moore

Betyget för Wild Child:
    


(Klicka på bilden för att se en trailer av filmen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0