Employee of the Month (2006)

HANDLING

Den stora frågan är hur långt man är beredd att gå, för att få ihop
det med drömkvinnan på jobbet? Zack, den omotiverade slackern
inser ganska snart att det krävs betydligt mer än bara lite flirtande
om han ska kunna fånga kassörskan Amys intresse och hjärta. Han
måste nämligen kamma hem den mycket prestigefyllda utnämningen
"Månadens medarbetare", men det finns ett problem och det är 
ärkefienden Vince...


Angelica tycker till :D

Jag ska vara ärlig och säga att jag såg denna film endast för att
Jessica Simpson var med i den. Har aldrig sett henne i en film tidigare
(tror jag) och tyckte att det skulle vara intressant att göra det. Måste säga
att jag blev besviken på hennes rollfigur och hennes roll var inte alls så
stor som jag trodde att den skulle vara och tur var kanske det. Jag vet inte
om det berodde på Jessica, eller om rollen som Amy var allmänt dålig.
Däremot måste jag berömma de andra skådespelarna som bidrog till att
filmen blev rolig, spännande och verkligen visar vad äkta vänskap är.

Trots att filmen för det mesta utspelar sig i ett stort "varuhus" blir det aldrig
tråkigt på något sätt. Det händer alltid något och hade jag jobbat på ett
sådant ställe, hade jag också velat vara med i ett sådant litet gäng och hitta
på alla de knäppa saker som de gjorde.
En sevärd film och se den gärna med några av dina vänner.

Skådespelare: Dane Cook, Jessica Simpson, Dax Shepard, Tim
Bagley, Brian George, Efren Ramirez och Danny Woodburn.

Regisserad av: Greg Coolidge

Betyget för Employee of the Month:
 
   


(Klicka på bilden för att se en trailer av filmen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0