Viktig info angående "Fråga Benny"

Jag (Benny) har tyvärr lite dåliga nyheter att dela med mig av till er
kära läsare. Det är nämligen så att jag har börjat ta sånglektioner
på torsdagar inför en kommande film som jag ska medverka i och
på grund av detta kommer vi bli tvungna att flytta "Fråga Benny" till
fredagar.

Jag vet inte hur det kommer att bli efter lovet (v.8) men förhoppningvis
blir allt som vanligt igen.

Naturligtvis är jag hemskt ledsen över att det har tvingats bli på detta
sätt, men det fanns inte en chans i världen att jag skulle tacka nej till
rollen som jag har fiskat upp. Sorry, men jag måste tänka lite på min
karriär också och inte bara på alla er fans där ute...


Redan nu kan ni börja ställa frågor till mig och glöm nu inte att
svaren kommer på fredag istället för på torsdag
:D


/ Er älskade Benny


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! Vilken kändis tycker du är snyggast i världen?

2009-02-10 @ 12:43:06
Postat av: Jacob

Hur ser en normal dag ut för dig?

Från morgon till kväll.

2009-02-10 @ 12:44:00
Postat av: Lisa

Hej min favorit!

Har du några barn?

Om inte skulle du vilja ha?

2009-02-10 @ 12:45:03
Postat av: Sune

Tja!

Vilket är ditt bästa barndomsminne?

Puss och kram!

2009-02-11 @ 10:26:31
Postat av: Fia

Har du någon favoritlåt?

och har du och din flickvän en låt som ni kallar "er"?

<3

2009-02-11 @ 10:27:28
Postat av: Kristin

Tittar du på melodifestivalen?

2009-02-11 @ 10:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0