Fredrik Arvidsson - Kloker (dvärgen i snövit)

Tjena Fidde, är det okej om vi kallar dig det?

- Ja det går väl.

Vi har hört på omvägar att du är värsta filmälskaren. Stämmer detta?

- Nej det gör det verkligen inte, men det händer att jag ser en film då och
då.

Okej, vad brukar det bli för rullar då?

- Allt möjligt blir det väl, eller det som finns att välja på.

Har du något bra tips på en rulle som du kan dela med dig av till oss?

- Nja, "Snövit och de sju dvärgarna" är ganska bra. En annan film som jag
rekommenderar starkt är "Zombie Strippers". Ni som vill ha den filmen kan
kontakta mig på : [email protected].

Vilket betyg skulle du vilja ge dina filmer?

- Snövit vill jag ge 1 popcorn och den andra vill jag ge 5 +.
Okej intressant.Trevlig helg, vi ses imorgon.

- Nej det gör vi inte, för då är det lördag och då går inte jag i skolan.


Vi på Carl-Alfred vill tacka denna lilla filur (Fredrik) och ni hittar en bild på
honom här under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0