Benny in tha house

Hallå mina godingar, det är Benny som skriver :D Detta är mitt första
inlägg här på bloggen och jag tycker det känns väldigt spännande att
äntligen få göra det.

Har ni börjat känna av stressen inför jul?
Jag vet inte riktigt om jag
kan säga att jag har gjort det. De senaste jularna har jag fått stå i ett
mörkt och kallt rum alldeles ensam här på Drottning Blanka. Har jag
haft riktigt tur så har jag fått stå vid ett fönster och kollat ut på alla de
glada människor som har firat jul med vänner eller familj. Vid dessa
tillfällen kan jag inte låta bli att känna mig lite ensam och det har faktiskt
hänt att jag har fällt en tår eller två (ni kan väl vara snälla att inte sprida
vidare denna information).
Förra året blev jag dock lite smått överraskad när självaste tomten kikade
in och gav mig en liten julklapp. Om ni visste vad glad jag blev då. Det var
ingen dålig present han gav mig heller, det var en ställning på hjul. Ni vet,
efter 237 aktiva år är det inte konstigt om ryggen börjar paja. Tycker dock
att kan kunde köpt mig en rullstol istället, men det var gubben tydligen för
snål för!


Denna vecka har jag mycket att stå i, har en massa intervjuer som jag
måste ha klart innan veckans slut. Det är inte lätt att "jobba" på Carl-Alfred
ska ni veta, här är det bara hårda tag som gäller. Annat var det under min
skådespelarkarriär, men det får jag berätta om nästa gång jag skriver ;)

/ Benny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0