Angelica tipsar - Underbar och älskad av alla (2007)

Då var det dags för ett nytt litet filmtips och denna gång vill jag tipsa om filmen ”Underbar och älskad av alla”. Filmen är baserad på Martina Haags succéroman ” Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra)” och har man inte sett den här filmen måste man göra det. Den är både romantisk och väldigt rolig och dessutom finns det med lite spänning i den. Något som jag tycker är riktigt roligt är att Martina Haag som har skrivit boken spelar huvudrollen Bella och jag måste säga att hon gör det riktigt bra. Förutom Martina hittar vi bland annat Nikolaj Coster-Waldau, Ellen Mattsson, Chatarina Larsson och Ingrid Luterkort i rollistan. Kan dock avslöja att stora delar av den svenska ”filmeliten” är med i denna film på ett eller annat sätt, vilket jag tycker är lite roligt. Tillsist vill jag bara säga att detta är en film värd att se!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0