I'm So Proud


God kväll mina kära hjärtevänner, jag räknar med att ni har väntat ivrigt på mig. Tyvärr är jag oerhört upptagen dessa dagar och det har orsakat att mitt bloggande här på Carl-Alfred har blivit lidande.  Jag ska göra ett försök till att bättra mig och ge ur fler uppdateringar. Just nu kan jag förtälja att jag är på plats i Berlin (och följer VM i friidrott) vilket är en mycket mäktig känsla. Egentligen är jag här som privatperson och stöttar delar av hushållet, men jag tyckte att det skulle vara roligt att dela mina upplevelser med er därifrån.

Som de flesta av er vet löpte Usain Bolt final ikväll och som han gjorde det. Man kan inte annat än att vara stolt över lillbrorsan ...

/ Benny


Kommentarer
Postat av: Katrin

Usain är grym,voe synd om det visar sig att han är dopad!

2009-08-22 @ 14:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0