Åse - Den bästa :D

Hola min vän, hur känns det att ha sportlov?
- Mycket bra, det blir mycket sömn.

Härligt. Har du varit på bio på sista tiden?
- Ja det har jag faktiskt varit.
Spännande. Vad kollade du på?
- Valkyria.

Vad tyckte du om den?
- Den var bra, både intressant och spännande.

Skulle du kunna rekommendera Valkyria?
- Ja, den passar nog alla.
Har du någon annan film som du kan rekommendera, eller gillar?
- En Beck-film är alltid bra.
Varför är de filmerna så bra?
- De är ofta väldigt spännande och man lever sig in i dem.
Kan du ge oss något gemensamt betyg på Beck?
- De ligger väl runt en 4, men vissa kan toppa med en 5:a.

Tack för pratstunden och ha ett fortsatt bra sportlov.
- Tack så mycket, ni också. Tack för att jag fick vara med.


En bild på stjärnan (Åse) hittar ni här under.


Kommentarer
Postat av: åse

haha vilken bild, men fan va jag vill dit nu med er.

2009-03-23 @ 14:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0