Benny säger god natt

God kväll mina godingar, det är er älskling Benny som skriver. Nattmössan
är på plats och tänderna är borstade med bamsetandkrämen. Jag är redo
för natten, men jag kände att jag var tvungen att önska er alla god natt innan
jag kröp ner.

Måste erkänna att jag känner mig en aning ensam här i mörkret, men ni får
inte tro att jag är rädd på något vis, för det är jag inte. En man som jag fruktar
inte mörkret och dessutom har jag mina flugfriends som väntar på mig i
rummet bredvid vilket känns väldigt tryggt.

Brukar vara ett jädra surrande om natten och därför har jag införskaffat rosa
öronproppar, vilket jag hoppas gör under. Även en naturlig ljuvlighet som jag
behöver min skönhetssömn.


Nu måste jag krypa ner, god natt och sov gott :D

/Benny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0