Fråga Benny - vecka 6 (del 2)

Jag vet att jag har kommit in på fel vecka men en liten fråga iaf: nu
e det så här att jag ska på min första dejt. Vi ska se på film, har du
något bra förslag?
Måste säga att denna sidan är underbart fin!

/ Hilda

Hilda min vän, vad roligt för dig att det äntligen har lossnat med dejtandet.
Jag tycker det är lika bra att gå på hårt i början, man får liksom inte verka
vek på något sätt. Därför skulle jag rekommendera en riktig skräck, med
mycket blod och mördande. Tror att det kommer att göra susen och är du
själv lite rädd för att kolla på filmen, kan du ju alltid blunda dig igenom det
hela. Personligen skulle det aldrig falla mig in att göra något sådant, men
det finns inte många som har den styrkan som jag har. Ett tips är att ha på
dig solbrillor och skulle din "partner" fråga varför du har på dig dem svarar
du bara att du inte tål det skarpa ljuset från tv:n.

Hoppas du blev nöjd med svaret och jag håller med dig om att denna sida
är fantastiskt fin :D


Den filmen är fett bra!
Vill också säga att Benny rockar fett!!
/Sillen

Gud vilket rockigt namn du har. Jag visste inte att man kunde heta Sillen.
Egentligen tycker jag inte om Sill, men du verkar vara en skön lirare.

Vet inte om jag ska ta din kommentar som en komplimang eller som en
förolämpning. Fet stavas med ett t och inte med två. Har ofta fått höra att jag
är smal, men nu verkar jag ha fått det svart på vitt att jag är mer fetlagd. 

Jaja, fet det rimmar i alla fall på get.

hej Benny
jag läste här på sidan att du är över 200 år gammal. men vad har du gjort
under ditt långa och händelserika liv? jag tror att jag får en föraning av att
du varit en hel del till sjöss...för om jag inte minns helt fel så har du haft en
del kulissroller i pirates of the carabien filmerna..
ha det så bra, deppa inte för snart kommer sommaren.
/Andersson

Nej för sjutton gubbar, jag har aldrig varit ute till sjöss. Det närmsta jag har
kommit vatten är en fejkad pool och där behövde jag inte ens kliva i. Men jag
märker på dig Andersson att du har läst på lite angående mig. Det stämmer
att jag har varit med i Pirates och jag måste säga att jag blev nöjd med
resultatet även fast det inte var huvudrollen jag hade. Jag fick i alla fall träffa
Stellan Skarsgård och det kan jag tala om för dig var riktigt stort. Tyvärr hade
han inte med sig frugan vilket var den stora anledningen till att jag ens hälsade
på honom och när jag fick veta detta, vände jag på klacken och gick.

Detta år fyller jag faktiskt 238 och man kan väl säga att jag har hunnit med en
del, men jag har mycket kvar att göra. Mitt nästa mål är i alla fall att göra en egen
film och sedan har jag tänkt erövra Hum som ligger i Kroatien.  


Kommentarer
Postat av: Emily ;)

Vilken rolig bild=)

2009-02-08 @ 17:02:39
URL: http://emilyi.blogg.se/
Postat av: Emily ;)

Aa ganska mycket på tv kanalerna. Jag kollar på disney channel ;)

2009-02-08 @ 17:12:25
URL: http://emilyi.blogg.se/
Postat av: Emily ;)

Aa, den heter typ The despereaux tror jag. Jag tror den inte har kommit ut till bio än

2009-02-08 @ 19:52:50
URL: http://emilyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0