Fråga Benny - vecka 6 (del 1)

Benny I love you!
/ Raul
I love you too Raul. Förresten härstammar du från Spanien eller?


Hej Benny!
Vilken är din favoritfilm?
Har du någon favoritgrupp?

/Linus

Linus min älskade, vad roligt att du skriver. Jag har en väldigt bred
musiksmak, men jag säger bara Larz Kristerz, det är musik
det.
Favoritfilm blir lite svårare, men om jag verkligen måste säga en får
det bli "Den fula ankungen". Ibland kan jag känna igen mig i den lilla
fågeln och vi är ju faktiskt söta som socker båda två.


Läste att du hade varit i Vegas Benny, kan du avslöja lite mer av vad
du gjorde där?

/ H

Bäste H. Jag måste börja med att säga att jag tycker väldigt synd om din
mamma som inte kunde ge dig ett riktigt namn. Kan själv inte sätta mig
in i din situation, men om du behöver prata ut om ditt namnproblem har
jag alltid en axel över som väntar på dig och dina tårar.

Tyvärr kan jag inte ge dig någon info om vad som hände i Vegas, med risk
för att pressen får nys om det. Det skulle bli ett jädra liv om världen fick reda
på vad jag och Achmed hittade på. Som du vet är jag i normala fall en väldigt
öppen person, men denna gång är jag tvungen att säga - What happens in
Vegas, stays in Vegas.


Hallå B!
Hur tycker du att ett bra förhållande ska vara?

/ Nina

Hallå strumpan. Först och främst vill jag påpeka att du måste ha glömt delar
av mitt namn, för jag heter inte B, utan mitt namn är Benny. Benny den store,
glöm aldrig det.

Tycker att frågan du ställde var lite kufisk och jag vet väl inte hur ditt förhållande
ska vara. Sköt du ditt så sköter jag mitt.


Detta är en fråga till den store Benny!
Lirar du något instrument eller är du helt tondöv?

/Egon

Måste börja med att säga att du har ett väldigt trevligt namn, det är nästan lika
trevligt som mitt.

Svaret på din fråga är att jag är en jäkel på instrument och jag kan spela på vad
som helst. Det spelar ingen roll vilket instrument du sätter i mina klor, jag är
musikguden själv och är skapad för att hålla på med musik. Måste ändå erkänna
att min specialitet är triangel och säckpipa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0