Fråga Benny - vecka 7

Tittar du på melodifestivalen?
/ Kristin

Min lilla kära Kristin, det är klart att jag kollar på Melodifestivalen. Jag
menar vem gör inte det? Min favorit just nu är Ugglas och jag förstår
verkligen vad alla ser i henne.


Hur ser en normal dag ut för dig?
Från morgon till kväll.

/ Jacob

Jacob, jag är en ungdom vilket betyder att jag sover mig igenom dagarna.
Brukar bara gå upp snabbt om jag måste arbeta eller ta en snabb piss.


Hej! Vilken kändis tycker du är snyggast i världen?

/ Klara

Klara gumman, den frågan är lätt. Du fick precis ett svar från den snyggaste
personen alive. Jag ser mig själv som en gud på många olika sätt...


Hej min favorit!
Har du några barn?
Om inte skulle du vilja ha?

/ Lisa

God kväll Lisa, jag har ingen lust att adoptera dig så sluta tjata. Du får söka dig
till en annan familj, du kan ju höra med Achmed. Han brukar tycka om barn...


Tja!
Vilket är ditt bästa barndomsminne?
Puss och kram!

/Sune

Tjena Sun, är det okej om jag kallar dig det? Tycker att det spiceade till hela dig.
Mitt bästa barndomsminne var nog när jag fick se ljuset för första gången. Min
mor hade det inte lätt att klämma ut en sådan värdefull klump som mig.


Har du någon favoritlåt?
och har du och din flickvän en låt som ni kallar "er"?
<3

/ Fia

Nej jag och min fru, om jag får be, har inte skrivit några låtar. Däremot kan jag
avslöja lite snabbt för dig att jag jobbar hårt i studion med min första skiva.
Känner doften av guld...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0