Fråga Benny - vecka 9

Hej Benny!
Har du köpt Larz Kristerz skiva ännu?

/ Klas

Vilken dum fråga du hade Klas. Skär man ost med en osthyvel??
Det är klart att jag har skivan, jag fick den signerad och allt.


Hej!
Jag tror jag såg dig häromdagen, du var inne på apoteket. Vad gjorde
du där?

/ Lovisa

Jag tycker att du ska sluta upp med att förfölja mig, det är inte roligt längre.
Utsatt är vad jag känner mig. Dessutom har jag ingen kommentar till om jag
var på apoteket eller inte.


Tja!
Vilken var din senaste filmroll?

/ Linnea

Tjena Linnea vilken glad person du verkar vara. Min senaste film som jag hade
en liten roll i var Patrik 1,5. Måste säga att det var grymt roligt att spela med den
yngre generationen Skarsgård. Dock hade jag lite svårt för vissa scener i filmen,
jag lider faktiskt av en väldigt svår fobi om du förstår vad jag menar ...


Hallå där!
Var bodde du före du flyttade in på Drottning Blanka?

/ Natalie

Jag minns inte och hade jag gjort det så hade jag aldrig berättat det för dig. Det
följer med mig ner i graven...


Tjenare!
Läget?
Vad brukar du och Achmed göra när ni träffas?
puss

/ Carro

Carro jag tycker att du kan hålla en lite mer professionell nivå. Att skriva puss till
mig är inte särskild lämpligt, det hade inte min fru tyckt i alla fall.

Jag andas om man säger så och jag vill helst inte tala om Achmed.


Hola!
När får man se en bild på din snygga flickvän då?

/ Carlos

Jag har lovat att inte vissa några bilder på min fru. Hon anser nämligen att
hon inte är tillräckligt vacker, eller hon påstår att jag har sagt det. Men jag gör
bara det min mamma har lärt mig och det är att alltid tala sanning. Därför kan
jag inte ljuga och säga att hon blir fantastiskt vacker på bild när hon blir rent
gräslig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0