Martina - Den ambitiösa

Hallå min vän, hur är livet?

- Jo, det är väl bra för att vara vinter.

Vi har hört på ryktesväg att det är en förlovning på G, kan
du bekräfta detta?

- Ja, som det ser ut nu. Jag hoppas det för vi har varit tillsammans
i snart tre år, den sjuttonde mars om någon undrar.

Vad roligt, grattis.

- Tack, tack.

Hinner du med att kolla på mycket film, eller tar kärleken upp
all din tid?

- Vi kollar ganska mycket på film tillsammans, så det hinner jag
med.

Har du några bra filmer som du kan rekommendera?

- Twilight är en i alla fall, Matador är en annan. Matador är jättelång,
det är typ en serie på 24 avsnitt.

Varför rekommenderar du dessa, varför är de så bra?

- Twilight var 2008:s höjdare för den innehöll både romantik, action
och allt annat som man kan begära av en film. Matador är en serie
som är inspelad på 70-talet, men den utspelar sig på 1930-talet.
Den handlar om många olika personer i en dansk by.

Hur många popcorn vill du ge dessa två filmer?

- Twilight ger jag en femma och Matador ger jag en fyra.

Vi tackar för att du kunde ge oss fem minuter av din dyrbara tid.

- Tack själva för att jag fick bli Veckans bubblare.

Hälsa killen.

- Ja, det ska jag göra.


Tack Martina för att du ville ställa upp, här nedan ser ni en bild på
henne :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0