Emelie Brand - Konstnären

Hej Brand, hur är det idag?

- Det är bra, jag är vrålförkyld och skolan har precis börjat. Vi har
väldigt mycket att göra, men annars är det bra.

Har du haft ett bra jullov?

- Ja det har varit trivsamt, fast man har inte hunnit med att vila
något.

Fick du många paket av tomten?

- Jo, det blev en del.

Kan du ge oss ett filmtips?

- Twilight är sjukt bra, se den.

Varför är den så bra?

- För den har mystik, romans och den var lite övernaturlig. Den har
allt som en film ska ha, dessutom var den väldigt bra gjord. Jag tycker
om den väldigt mycket.

Vad ger du den för betyg?

- Den var så bra så den får en femma.

Härligt, vi håller med. Hoppas du blir bättre snart.

- Tack så mycket, jag ska göra mitt bästa.

Vi på Carl-Alfred tackar Brand för att hon vill ge oss en pratstund.
En bild på henne finner ni här under.


Kommentarer
Postat av: Darius

Emmmmeeeeeeeelie!!!

2009-02-02 @ 16:52:59
URL: http://warpzone.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0