Fråga Benny - vecka 5

Benny, du är min hjälte! Jag är ditt största fan! Hur kontaktar jag
dig privat? Finns det några klipp med dig?
Peace

/Kalle

Tjena Kalle my friend. Vi verkar ligga på samma nivå du och jag och
jag känner redan att vi har fått en väldigt fin kontakt. Tyvärr kan jag inte
ge dig mitt privata nummer, med risk för att det skulle bli värsta hysterin.
Jag är en väldigt eftertraktad man och kvinnorna dras till mig som bin till
honung. Lättaste sättet att kontakta mig är här på bloggen, skriv så ofta
du vill.

Om jag ska svara på din andra fråga så är svaret, ja det finns massor med
klipp som jag är med i. Du vet jag är en väldigt välkänd actor och de största
produktionerna som jag har varit med i är "Mysteriet på Greveholm" och
"Ghost Rider", försök att slå det du!


Benny äger

/ Siv

Tack Siv, jag vet. Det är inget du behöver berätta för mig. Det är dags för
dig att krypa till kojs nu, god natt.


Hur lång är du Benny?

/ Benjamin

Tjänixen Benji, jag hoppas att det är okej att jag kallar dig så? Utan att ta i
för mycket så landar jag väl någonstans lite över två meter. Men om jag
"plockas" ner från min kära ställning (fick den av tomten förra julen) krymper
jag rejält, då jag har problem med benen i kroppen. Min naturliga längd
avslöjar jag aldrig ...


Hej Benny! Har du en flickvän? I så fall vad heter hon?

/ Ida

Sorry Ida, en hunk som jag är självklart upptagen. Vad hon heter kan jag tyvärr
inte avslöja, men jag kan säga att vi har det jäkligt bra!


Benny hur gammal e du?

/ Anonym

Har du inte lärt dig att det är fult att fråga om en kvinnas ålder? Men bara för
att det är du så kan jag berätta att jag stolt är 237 år.


När fyller du år

/ Carro

Kära Carro. Jag pratar inte gärna om min födelsedag, men jag kan tala om
för bara dig att jag fyller år den 20 mars.

Presenterna kan du skicka till Drottning Blanka...


Hur brukar du visa att du är intresserad av någon? Kan du ge mig några
goda råd?
Kram Sussi

Hallå Sussi, vad roligt att du skriver. När jag ska visa att jag är intresserad av
någon tycker jag det bästa är att kasta ett hårt föremål på den personen. Ta
något som du har i närheten som till exempel ett äpple (gärna ett rött, blir lite
mer kärleksfullt) och försök sedan att pricka rätt. När du har kastat äpplet
blånekar du till att det var du som skulle göra något så oklokt.

Jag lovar dig att detta fungerar och det var på detta sätt som jag träffade min
nuvarande flickvän. Fast då använde jag en honungsmelon istället för ett
äpple...


Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag vet att jag har kommit in på fel vecka men en liten fråga iaf: nu e det så här att jag ska på min första dejt. Vi ska se på film, har du något bra förslag?

Måste säga att denna sidan är underbart fin!

2009-02-05 @ 12:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0