I Know Who Killed Me (2007)

HANDLING

Den 19-åriga Aubrey Fleming är älskad av alla och är sina föräldrars
stolthet. När Aubrey kidnappas av vad man misstänker är en seriemördare,
slås många liv i spillror. Ingen tror att man kommer att få se henne igen,
men genom ett mirakel hittas Aubreys svårt sargade kropp intill en motorväg,
vid liv. När hon en dag vaknar upp på sjukhuset känner hon inte igen någon
och hon insisterar på att hennes namn inte är Aubrey, utan Dakota - en
drogberoende strippa från en annan stad.
Polisen är övertygad om att Aubrey förtränger det traumatiska som har hänt
henne, men snart inträffar en rad mystiska händelser som tyder på att
sanningen är bortom allas vildaste fantasier.


Angelica tycker till :D

Detta är en otroligt bra film och jag kan avslöja att mina förväntningar inte
var speciellt höga på den, då alla andra hade sågat den totalt. Jag kan inte
riktigt förstå varför de gjorde det, för jag blev väldigt positivt överraskad.

Lindsay gör ännu en gång en riktigt bra roll och det är roligt att man får se
henne i en sådan här film och inte bara i "high school - filmer".

Personligen tycker jag att detta är en mycket bra thriller och har man inte sett
den tycker jag att man ska göra det. I mina ögon finns det nästan inget som
är fel med filmen och jag tycker att det är lika roligt varje gång man ska försöka
lista ut vem mördaren är.

Tillsist vill jag bara säga att jag tycker att ni ska luta er tillbaka och se denna
film på kvällen, jag lovar er att det kommer att bli en riktig höjdare.


Skådespelare: Lindsay Lohan, Julia Ormond, Neal McDonough,
Garcelle Beauvais, Spencer Garrett och Thomas Tofel.

Regisserad av: Chris Sivertson

Betyget för I Know Who Killed Me:
    

(Klicka på bilden för att se en trailer av filmen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0