Madde Lundström - Naturvetare

Hejsan Madde. Hur känns det att gå första året här på Drottning
Blankas gymnasium?

- Det känns bra.
Kollar du mycket på film?
- Ja, jag kollar mycket på film.
Vad brukar du se för filmer?

- Det blir mycket skräck och komedi, det gillar jag.

Har du någon film som du kan rekommendera?
- Disturbia då såklart och den andra tror jag heter Sphere.
Spännande, vilket betyg skulle du vilja ge dessa två filmer?
- Disturbia vill jag ge 5 popcorn och den andra ger jag nog 4 popcorn.
Okej, vi ska inte störa dig mer nu, det är ju faktiskt jullov. Tack för
den lilla pratstunden.

- Det gör inget och tack själva.

Carl-Alfred tackar Madde för att hon var snäll och ställde upp på lite
frågor. Givetvis har vi också tagit en bild på henne och den finner ni här
under.


Kommentarer
Postat av: yasmine har frågestund i bloggen

du får gärna skriva en fråga till mig har frågestund i min lilla blogg nu krams

2009-01-03 @ 00:03:53
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra tips:)

2009-01-03 @ 13:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0