Mitt liv som popstjärna (2003)

HANDLING

Den blyga och lite bortkomna collegetjejen Lizzie åker på skolresa
med sin klass till Rom. Redan första dagen träffar Lizzie en ung,
snygg italienare vid namn Paolo som är ena halvan av en berömd
italiensk popduo. Paolo berättar att hans sångerska Isabella slutat
och att Lizzie och Isabella är lika som bär. Eftersom Paolo saknar en
sångpartner ger han Lizzie möjligheten att ersätta Isabella. Efter lite
tvekan blir Lizzie allt mer förtjust i idén och inte bara i den ...


Angelica tycker till :D

Man behöver inte ha sett serien (Lizzie McGuire) för att hänga med i
denna film. Personligen tycker jag att detta är en av de bättre filmerna
som Hilary har gjort och det finns i princip inget att klaga på. Filmen är
både rolig, spännande och lite sorglig och något som jag tycker är roligt
är att man får se mycket av Rom. En annan positiv sak med filmen är
musiken. Hilary har en jättebra sångröst och låten som hon framför i
denna film är oerhört bra enligt mig. I stort sett kan man sammanfatt det
hela med att Hilary briljerar i rollen som Lizzie McGuire.

Har man inte sett "Mitt liv som popstjärna" är det på tiden att man gör
det.


Skådespelare: Hilary Duff, Adam Lamberg, Hallie Todd,
Robert Carradine, Alex Borstein och Jake Thomas.

Regisserad av: Jim Fall

Betyget för Mitt liv som popstjärna:
    


(Klicka på bilden för att se en trailer av filmen)

Kommentarer
Postat av: Julia

Vet att det här publicerades för as länge sen, men herregud jag älskar den filmen!

2011-07-06 @ 19:34:26
URL: http://juliaphillips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0