Fråga Benny - vecka 37

Då var de äntligen här, Bennys svar på frågorna från vecka 37.

Såg du Harry Potter filmen i somras och i så fall vad tyckte du om den?
/ Harry Potter fan
Klart som vattnet i sjön att jag såg Harry Potter filmen, jag var inbjuden speciellt till premiären i London och har blivit det i alla år. En mycket trevlig tillställning måste jag säga och filmen var helt i min smak. Ser redan fram emot de återstående filmerna, där jag kan ta bladet ifrån mun och avslöja att jag kommer att medverka …


Vad ska man göra för att få dig på fall??
/ Amanda

Finns tyvärr inte mycket du kan göra Amanda, sorry. Det är kvinnorna som faller för mig och inte tvärtom. Man skulle kunna säga att jag är vattnet som vattnar blommorna, ger dem liv igen.


Här kommer en liten pinsam fråga, men hur gör du för att förföra en kvinna?
/Klara

Lilla älskade Klara, fråga din mamma. Jag tror inte hon har förglömt mig …


Tja, jag hörde att några här på Carl-Alfred har startat upp något som heter Guldrosetten, stämmer detta? Är otroligt nyfiken på vad det är.
/ Denise

Tjena Dennis, det är nämligen det namnet du hade fått av dina föräldrar om du hade födds till en man. Ja det är korrekt att bossarna har igångsatt något nytt som heter Guldrosetten. Så mycket mer om detta kan jag inte förtälja, då de har bett mig specifikt att inte beblanda mig i detta. Men besök gärna deras hemsida!

Hej! Har du någon favoritserie som du brukar titta på?
/Lina

Jo men det är väl klart att alla har en favoritserie, även jag. Jag kan avslöja att jag är ett väldigt stort fan av reklam, vilket är min favorit. När ett program drar igång stänger jag av tv:n och trycker på den igen när det är dags för reklam.

Benny, viken är din favoritfärg?
/ Lo

Hur ålderstigen är du? Jag hade tippat på max sju i och med frågan jag fick av dig. Lo, min favoritfärg har inte frambringats ännu.


Hur kan man vara ledsen över en paprikaplanta??Jag trodde att du var en man Benny!!
/ Anonym

En välutrustad, äkta man har inga svårigheter med att visa känslor. Ruth var som en syster för mig och vi var som yin and yang. Jag kände mig odelad när jag var med henne, numera känner jag mig halv…


Du som kallar dig för anonym kan dra härifrån. Att visa känslor är väldigt manligt och Benny är verkligen en riktig man!
Love you Benny!
/ Sara

Men vilket fan jag har i dig Sara. Bliver dock lite rädd för dig, så ta och tagga ner ett par storlekar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0