Boktips - Om jag kunde drömma

"Om jag kunde drömma" är berättelsen om Bella och vampyren Edwards kärlek och alla hinder de stöter på då deras kärlek går över gränserna för vad som är normalt.
De flesta har nog sett eller hört talas om Twilight-serien och kanske har läst böckerna. Boken "Om jag kunde drömma" är den svenska översättningen av den första Twilight-boken och innehåller allt som filmen har med och mycket mer därtill. För er som har sett filmen och inte har läst boken, kan vi verkligen rekommendera er att göra det eftersom att boken är tusen gånger bättre än filmen och då var filmen riktigt bra. Vi på Carl-Alfred anser att detta är en av våra favoritböcker och när man väl har börjat läsa boken kan man inte släppa den.
"Om jag kunde drömma" är berättelsen om Bella och vampyren Edwards kärlek och alla hinder de stöter på då deras kärlek går över gränserna för vad som är normalt.
De flesta har nog sett eller hört talas om Twilight-serien och kanske har läst böckerna. Boken "Om jag kunde drömma" är den svenska översättningen av den första Twilight-boken och innehåller allt som filmen har med och mycket mer därtill. För er som har sett filmen och inte har läst boken, kan vi verkligen rekommendera er att göra det eftersom boken är tusen gånger bättre än filmen och då var filmen riktigt bra. Vi på Carl-Alfred anser att detta är en av våra favoritböcker och när man väl har börjat läsa boken kan man inte släppa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0